کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مثلث تقصیر

معمولا از انکار شروع می‌شود و با پیمودن فراز و نشیبی که گاه چند روز به طول می‌انجامد یا به اثبات راه می‌برد و یا به ورطه فراموشی سپرده می‌شود.
این روندی است که معمولا مدیران دولتی هنگام بروز بحران طی می‌کنند.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایتنا؛ اصل ماجرا این است که اطلاعات چند میلیون کارت بانکی ایرانی روی اینترنت قرار گرفته است و از میان ده‌ها بانکی که مشتریانشان آسیب دیده‌اند، تنها دوتای آنها به‌خود زحمت اطلاع رسانی می‌دهند. آن هم درحد توصیه به تعویض رمز عبور و بدون اشاره به آنچه اتفاق افتاده است.
مثلثی که اطلاعات کارت‌های بانکی را در اختیار دارد یعنی شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت یا PSP، بانک مرکزی به‌عنوان نهاد ناظر و بانک صادرکننده کارت، هر سه خود را به فراموشی زده‌اند.

شرکت PSP که مقصر اصلی این ماجراست و به‌دلیل اختلافات درونی سبب نشت اطلاعات کارت‌های بانکی شده، اصلا در ماجرا حضور ندارد.
بانک مرکزی به‌عنوان طرف قرارداد با شرکت و نهاد ناظر، تنها به صدور اطلاعیه‌ای کلی و بدون اشاره مستقیم به موضوع بسنده می‌کند و حتی بانک‌ها را ملزم به اطلاع‌رسانی دقیق نمی‌کند و نهایتا بانک‌هایی که ارتباط مستقیم با مشتری دارند نیز از هراس در خطرافتادن اعتبارشان یا به بهانه عدم‌ایجاد فضای منفی، هیچگونه اطلاع‌رسانی نمی‌کنند و به کلی موضوع را انکار می‌کنند.

متأسفانه گفت‌وگوهایی که با چند مدیر بانکی در این خصوص انجام گرفته نشان می‌دهد که رویه ایشان انکار کلی ماجرا و حواله دادن موضوع به شایعات اینترنتی و مسائل دیگر در فضای مجازی است.

آنچه درحال حاضر مشخص شده این است که به‌دلیل ضعف زیرساخت‌های امنیتی در نگهداری اطلاعات محرمانه مشتریان و عدم‌نظارت نهادهای ناظر، داده‌های بانکی مهمی فاش شده که هنوز ابعاد دقیق آن و نوع خسارات وارد آمده معلوم نیست و البته این مثلث تقصیر تاکنون در مدیریت بحران موفق عمل نکرده و نمره قبولی نگرفته است.
شاید هم متولیان امر از تشکیل صف تغییر رمز عبور، مقابل خودپردازها نگرانند!
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8671 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/01/30 تعداد مشاهده: 2154
سافت گذر
نظرات بینندگان

amir 1391/01/31 03:03
سلام.این که باید برامون عادی شده باشه دیگه : هر وقت توی ایران یه اتفاق بزرگ میفته که ضعفهای این کشور رو در زمینه های مختلف نشون میده(مثل ترس از اطلاع رسانی دقیق و جامع به مردم به دلایل واقعا جالب و باور نکردنی ، نبود امنیت در فضای مجازی و ...) ، مسئولان گرانقدر ما از گفتن آن خودداری می کنند و بالاخره بعد از کلی پیگیری و التماس خبرنگاران عزیز به آنها برای گفتن حقیقت ماجرا و خلاص کردن مردم از بند بی اطلاعی ، میگویند : یک دروغ فضای مجازی است و یا چیزهایی دیگر . پس ای مردم عزیز : دیگر نگران این قبیل موضوعات ساده و پیش پا افتاده نباشید ، چرا ؟ چون " همه اینها دروغهایی مجازی بیش نیستند....". "خدا نگهدار"